Luxus a felhők között: Bemutatkozik az új Airbus 350

Aki azt hitted volna, hogy fényűzéssel kizárólag lent a földön, méregdrága autók és úszómedencés házak formájában találkozhat, annak itt az ideje újragondolni az álláspontját. A Virgin Atlantic Légitársaság ugyanis a jövőben megváltoztat mindent, ami eddig a repülést jelentette.

Kezdjük az alapoknál: Az amerikai illetőségű Virgin Atlantic Red Velvet elnevezésű luxusjárata a tervek szerint idén augusztusban kerül felavatásra. A londoni Heathrow és a New York-i JFK repülőtér között megtett első útjával avatják fel. Ezt követően a különleges Airbus „otthona” a JFK repülőtér lesz.

A légitársaság összesen 12 ilyen luxusgépet rendelt meg. A végső flottába állítása hozzávetőleg 2021-re végezhető el. A Virgin Atlantic folyamatosan szolgálatba állítja az elkészült repülőket, a projektre mintegy 4,4 milliárd dollárt szánnak.

Luxuskabinok és fedélzeti társalgó

A légitársaság valóban magasra tette a lécet, és nemcsak a repülőgépet hajtó Rolls-Royce Trent XWB motorok miatt. A fényűző terek, a teljes mértékben újragondolt felső kategóriás kabinok, a fedélzeti társalgó kialakítása mind-mind a luxusról és az eleganciáról árulkodnak.

A már-már lakosztályként funkcionáló személyes kabinok mindegyike 44 centiméteres lábtérrel rendelkezik, üléseik pedig akár teljesen sík fekvőfelületté is alakíthatók.

Ám ez még nem minden! Ha a kedves utas unatkozna, TV-műsorokat és videókat is nézhet, illetve akár játszhat is a kabinjában található 18,5 hüvelykes képernyőn.

Ha pedig valakit még ez sem elégítene ki, akkor felkeresheti az utazóközönség számára kialakított fedélzeti társalgót, ahol megvacsorázhat, elfogyaszthat egy pohár bort, vagy cseveghet a többi utassal.

Ki ne nézne meg egy jó filmet egy kellemesen elköltött vacsora után? A fedélzeti társalgóban ez sem lehetetlen, köszönhetően a 32 hüvelykes képernyős mozinak, amihez az utasok bluetooth fülhallgatóval csatlakozhatnak.

Természetesen mondani sem szükséges, hogy a fedélzet minden zugában nagy sebességű Wi-Fi hozzáférés áll rendelkezésre, hogy az üzletembereknek egy pillanatra se kelljen lemondaniuk a tőzsdei folyamatok nyomon követéséről.

Mindezt még lehet fokozni! Ha valaki azt hitte volna, hogy ez a csúcs, nos, nem. Ugyanis a fent felsoroltak csak a „turistaosztály” kínálatai voltak a következőkhöz képest.

Az igazi pompa a prémium kabinoknál kezdődik, a 7 hüvelykes reclinált (hátrahajtott) bőrülésekkel, a négy irányban állítható fejtámlákkal, a szórakoztató képernyőkkel, illetve a felfoghatatlanul tágas személyes terekkel.

Azok a szerencsés média munkatársak, akiknek volt alkalmuk kipróbálni – természetesen egyelőre csak idelent a földön – a prémium kabinok nyújtotta szolgáltatásokat, egytől egyig úgy nyilatkoztak, hogy el lehet felejteni mindent, amit eddig a kényelemről gondoltunk.

Hiszünk abban, hogy a repülésnek különlegesnek kell lennie

Mark Anderson, a Virgin Atlantic Légitársaság ügyvezető alelnöke újságírói kérdésre elmondta, hogy a fényűző járművek beszerzése valódi fejlődést, egyszersmind új tapasztalást jelent az utazóközönség számára.

Hiszünk abban, hogy a repülésnek mindig különlegesnek kell lennie. Függetlenül attól, hogy az első vagy a századik utunkat tervezzük. Ezért a Virgin Atlantic-nál emeltük a tétet annak érdekében, hogy ügyfeleink számára valami teljesen egyedülállót tudjunk nyújtani.

Az A350-es gépek beszerzése jelentős részét képzi a flotta-átalakítási stratégiánknak, ezáltal 2022-re a Virgin Atlantic lesz a legfiatalabb és a legzöldebb társaság az égen. Új utazóélményt biztosítunk, miközben csökkentjük a környezetszennyezést.

Minden vélemény számít:

A szerkesztő ajánlata:

Vélemény, hozzászólás?