Így használd a közösségi média marketinget 2019-ben!

Élő közvetítések, videók, chatbotok – Csak néhány trend, aminek a népszerűsége felívelőben van, így marketing szempontból érdemes időt szánni rá.

A közösségi média napjainkra kulcsfontosságú tényezővé nőtte ki magát az elektronikus marketing stratégiai tervezése és építése terén. Elősegíti az ügyfelekkel történő kapcsolattartást, az üzleti légkör javítását, sőt, a keresőoptimalizálás kapcsán is számtalan előnnyel bír.

Fontos azonban megérteni, hogy a szociális média-felhasználási szokások rohamtempóban változnak. A felhasználói trendek folyamatosan fejlődnek, átalakulnak, vállalkozóként pedig igen nehéz lépést tartani ezzel. 2019 elején az alábbi eszközök örvendenek egyre növekvő népszerűségnek a közösségi médiában.

Élőzés

Az élővideós bejelentkezések egészen új szintre emelték az elköteleződés kialakulását az ügyfélkapcsolat terén. Titka valószínűleg az egyszeriségben, a személyességben és a frissességben rejlik.

Az ügyfelek értékelik, hogy az élő videó készítője bevállalja a nyelvbotlást, a vágatlanságot és a gondos szerkesztés mellőzését.

Videók

Noha az élőzés kétségkívül az egyik legnépszerűbb megjelenési forma a közösségi platformokon, azért a hagyományos, rögzített videókat sem kell temetnünk.

A videós csatornák sokoldalúságának és személyességének köszönhetően az ügyfelek elköteleződése még mindig igen kiemelkedő. A videók létrehozása két területen segítheti egy vállalkozó boldogulását: a marketing, illetve a személyes bizalom kiépítése.

Chatbotok és Messenger

A vásárlók és megrendelők egyre inkább az azonnal elérhető és reagáló ügyfélszolgálatokat részesítik előnyben. Ennek teljesítésében pedig tökéletes partner a chatbot, illetve a Messenger. (Ami azt illeti, a konkurenciád nagy valószínűség szerint már használja is.)

Ügyfelek bevonása

A személytelen és megközelíthetetlen vállalkozások helyett az emberek ma már sokkal jobban preferálják az emberközelibb, közvetlenebb cégeket. A felhasználók által létrehozott tartalmak, interakciók nemcsak a keresőoptimalizálás, de az elköteleződés terén is elősegíthetik, javíthatják az ügyfélkapcsolatot.

Ez a fajta megnyilvánulás humanizálja az erőfeszítéseidet, és hosszabb távú eredményeket formál, nem mellékesen pedig arculatot ad a vállalkozásodnak.

Minden vélemény számít:

You might like

Vélemény, hozzászólás?