in

Így használhatja fel hatékonyan a helyi vállalkozásod a közösségi médiát!

A helyi vállalkozások általában tisztában vannak azzal, hogy a közösségi média számukra is sok előnyt tartogathat, de nem tudják, hogy ezt hogyan aknázhatnák ki.

Elbizonytalanodnak, hogy van-e elég anyagi fedezetük erre a célra, vagy egyáltalán rendelkeznek-e elegendő tartalommal ahhoz, hogy ezen a téren sikeresek legyenek.

Minden aggodalom ellenére kár volna erről a lehetőségről lemondani, hiszen a helyi vállalkozásoknak is sok hasznuk lehet a közösségi médiából.

A kisvállalkozások számára a közösségi média lehetőséget teremt a határok kiszélesítésére, teszi ezt elfogadható költségek mellett. Hetente néhány órás munkaráfordítással potenciális vásárlókat toborozhatunk és folyamatosan fenntarthatjuk az érdeklődést.

Minőségi tartalom

Nem az a fontos, hogy naponta többször tegyünk elérhetővé új tartalmakat, hanem az, hogy ezeket az új tartalmakat rendszeresen és jó minőségben biztosítsuk. A minőség mindig felette áll a mennyiségnek – a közösségi médiában is.

Egy kisbolt legnagyobb fegyvere tud lenni a megbízhatóság és a helyi értékek képviselése. Működésünkről osszunk meg minél több érdekes és hasznos információt, támogathatunk helyi megmozdulásukat, melyekből figyelemfelkeltő posztok születhetnek.

Legyen személyes!

A közösségi médián keresztül akkor érhetjük el a célunkat, ha szorosabbra tudjuk fűzni kapcsolatunkat a vásárlókkal. Nagyon jó, ha közösséget tudunk építeni magunk köré, és tudunk hatni az érzelmekre is.

A személyes hangvétel, az érdekes történetek vagy a vállalkozás kulisszái mögé való betekintés is ezt a célt szolgálhatják. Egy kis vállalkozás működése is érdekes lehet és közelebb hozhatja a vásárlót, ezért engedjünk mélyebb betekintést.

Egy nagy vállalatnál ezt megvalósítani sokkal nehezebb, míg a kisvállalkozásoknak nincs más feladatuk, mint bepillantást engedni a mindennapjaikba. Ez pedig óriási versenyelőny.

A személyes, közvetlen hangvételt a kommunikációban is meg kell teremteni. Ha a vásárlók a közösségi médián keresztül megkeresnek minket, odafigyelve, személyre szabottan adjunk választ vagy nyújtsunk segítséget.

A költségek vállalhatók!

A közösségi médiában való hirdetés még a kisvállalkozásokra sem ró elfogadhatatlan anyagi terheket. Helyi vállalkozásként jól megcélozva a vásárlóközönséget akár minimális pénzből is szerezhetünk vásárlókat.

Használjuk azt, ami bevált!

Egy helyi kisvállalkozástól senki nem várja el, hogy naponta profin megírt tartalmakat posztoljon. Figyeljünk arra, hogyan építjük fel tartalmainkat, de ha valami már bevált, nyugodtan alkalmazzuk újra meg újra.

A sikeres posztok nem vesztenek az értékükből, inkább fokozzák eredményeinket. Ha tavaly valami nagyon népszerű volt, vegyük elő újra, hogy tovább bővüljön a kedvelők köre.

Minden vélemény számít:

Milyen másodállások vannak és melyiket válasszam?

Modernkori gegekkel hódít a legújabb magyar rajzfilmsorozat!