Hasznos tippek egy kutyasétáltató vállalkozás indításához!

Magyarországon is egyre nagyobb a kereslet kutyasétáltatók és kutyafuttatók iránt. Ha éppen munkát keresel és nem mellesleg imádod az állatokat, kedvedet leled a kutyák gondozásában, szeretsz a kis négylábúak társaságában lenni, akkor ez a cikk neked szól.

Ez valóban egy a kellemeset a hasznossal összekötni-féle pénzkeresési mód. Hiszen gondolj csak bele: örömmel sétálsz egy négylábú kedvenc társaságában és a zsebed sem marad üres.

Ha azon töprengsze, hogy létrehoznál egy kutyasétáltató vállalkozást, íme néhány tipp, amely a segítségedre lehet ezen a téren:

Referenciák

Ha a kutyasétáltatás hobbiját pénzkereső munkává emelnéd, nem árt, ha sziklaszilárd ajánlásokkal rendelkezel, hogy a leendő ügyfeleid alaposan meggyőződhessenek megbízhatóságodról, tapasztalatodról.

Fontos, hogy lépésről lépésre haladva megingathatatlan hírnevet építs magad köré, így soha nem fogsz kifogyni az ügyfelekből.

Keress magadnak egy megbízható helyettest

Te is ember vagy, ezért vannak gondjaid, problémáid, akadhatnak váratlan helyzetek az életedben, ezért minél előbb keress magad mellé egy rendes, hozzád hasonlóan megbízható és lelkes helyettest, aki szükség esetén felmenthet téged. ĺgy nyugodt lehetsz, és a versenytársak miatt sem kell fájjon a fejed átmeneti hiányzásod során.

Állítsd össze a kutyasétáltatási árlistádat

Nem hasrapacsival történik mindez, hanem alapos tájékozódással, a „kutyaterep” felmérésével. Hogyan? Keress fel minél több helyi kutyasétáltatót, beszélj velük, kérdezd meg mennyiért sétáltatnak és ekképpen állítsd össze a saját árazási struktúrádat (idővel ez persze módosulhat, de előbb el kell kezdeni).

Készíts egy kérdőívet

Mielőtt a kutyagazdik megbíznának a kutyasétáltatás feladatával, biztosan számos kérdést fognak neked szögezni. Légy előzékeny, vigyél magaddal egy kérdőívet, amelynek alapján fel tudod mérni az igényeket, speciális elvárásokat egy-egy kutyával kapcsolatban, ráláthatsz szükségleteikre és igényeikre.

Kiváló alkalom ez arra is, hogy kellő időben és módon informálódj, ha egy kutyának valamilyen betegsége van és ebből kifolyólag az ellátása is bővül. Az idősebb kutyák pedig általában nagyobb odafigyelést, gondozást igényelnek, mint fiatalabb társaik, ezért egy új négylábú klienssel való közreműködés előtt tedd meg ezt a pár lépést, hogy gördülékeny együttlétekre számíthass.

Ez munka, nem csak szórakozás

A vállalkozásodnak program szerint kell működnie, hiszen ezzel akarod megkeresni a kenyeredet. Habár a kutyasétáltatás nem tartozik a hagyományos vállalkozások sorába, de ez is munka, a megélhetésed segíti.

Figyelned kell a jogi háttérre is, időben gondoskodj könyvelőről és fizesd az adókat. Amint időd engedi tájékozódj, tanulj, szerezd meg a marketing alapismereteket, és építsd ki az ügyfélkörödet.

Hogyan tájékoztasd leendő ügyfeleidet?

Szórólapok és plakátok

  • ez az egyik leghatékonyabb (és legklasszikusabb) módja a helyi ügyfelek hatékony tájékoztatására
  • a szórólapokat kinyomtatod és a megfelelő helyeken szétoszthatod, a plakátokat pedig üzletekben, állatorvosi rendelőkben stb. kihelyezheted.
  • regisztrálj kutyaszitter, kutyasétáltató keresőkbe

Közösségi média

  • a közösségi média marketing nagyszerű módja az ügyfélszerzésnek
  • lehetővé teszi, hogy ezáltal nagyszámú potenciális klienst érhess el.

Keress egy niche-t

  • ismerkedj meg a „hasonszőrű” helyi vállalkozások adottságaival, és találd meg azt a kis rést, amelynek segítségével kiemelkedhetsz a „tömegből”
  • mutass rá arra a pontra, amelyben a te vállalkozásod több, jobb, másabb
  • végezz piackutatást
  • kínálj extra-szolgáltatásokat, mint például: kisállat-ápolás, hogy ezzel is előrevihesd a vállalkozásod.

Minden vélemény számít:

A szerkesztő ajánlata:

Vélemény, hozzászólás?