7 alapvető marketing stratégia a fiatal ügyfelek eléréséhez

A tökéletes marketing a célközönség kívánalmainak, igényeinek megértéséről szól a fiatal korosztálytól kezdve egészen az idősebb generációig. Kétségtelen azonban, hogy az ifjabb ügyfelek elvárásai olyan mértékben felgyorsultak, ami alapjaiban írja át a marketing stratégiai tervezését. Melyek azok a fogások, amelyek megérintik, vonzzák és hatásosak a Z generáció esetén is?

1. Friss és szimpatikus tartalom

A fiatalabb generációk számára friss és aktuális tartalmat szükséges létrehoznod, ami valamilyen formában elnyeri a szimpátiájukat. Ez azért fontos, mert ha a stratégia eléri a célját, a Z generáció előszeretettel osztja tovább a megismert tartalmakat a közösségi oldalakon.

2. Megbízható brand

A megbízhatóság persze minden egyes ügyfélnek fontos, ám az ifjabb korosztály különösen érzékeny a témára. Elég egy-két negatív benyomás és a fiatalok körében futótűzként fog terjedni a márka rossz hírneve.

3. Eredeti brand építése

Egy márka kapcsán az eredetiség legalább olyan fontos tényező a fiatal korosztálynál, mint a megbízhatóság. Ez az ugyanis, amit különlegesnek, átlagon felülinek és követendőnek tekintenek.

4. Hírességek bevonása a kampányba

Kétségtelen tény, hogy az egyik legköltségesebb marketing stratégiáról beszélünk, azonban vitán felül áll, hogy a megtérülése épp ezen korosztály kapcsán igen hatékony.

5. Szociális oldalak folyamatos használata

Nincs mese, ha a Z generációt szeretnéd megérinteni a termékeddel, szolgáltatásoddal, akkor elkerülhetetlen a közösségi médiaplatformok használata. A tartalomnak aktuálisnak, trendinek és relevánsnak kell lennie, amivel a fiatalok maximálisan azonosulni tudnak.

6. Ismerd meg a szokásukat

A legjobb mester a tapasztalat, így érdemes néha feltérképezni, hogy a fiatalok milyen szokásokkal rendelkeznek, milyen alkalmazásokat használnak, hogyan kommunikálnak egymással. Minél jobban megérted őket, annál hatékonyabb marketing stratégiát építhetsz fel.

7. Célozd meg őket földrajzi helyük szerint

Az ifjaknak összeállított hirdetések közül igen hatékonyan működhetnek a földrajzi célzáson alapuló megjelenések. Keresd azokat a sporteseményeket, rendezvényeket, szórakozóhelyeket, melyeknél sok fiatal jelentkezik be. Ezen túl érdemes lehet fontolóra venni az alkalmazás-használaton alapuló hirdetéseket is.

Minden vélemény számít:

A szerkesztő ajánlata:

Vélemény, hozzászólás?