in

3 egyszerű otthoni edzőgyakorlat, amely csodákat művel a férfi testtel!

A rutinszerűen bevezetett edzések egy sor előnyt hordoznak magukban a kalóriaégetés, a testsúlycsökkenés, valamint az esztétikus fizikum mellett.

Nem szükséges rögtön a startvonalnál a legmagasabb intenzitású gyakorlatokat végezni, hiszen a kutatók arra is rámutattak, hogy a fizikai aktivitás mérsékelt növelésével is megnövelhető a tesztoszteronszint, mellyel gátat gördíthetünk az öregedés útjába.

Ez nagyszerű hír mindazon férfiak számára is, akik soha életükben nem edzettek. Ebben az esetben is áll a kijelentés, mely szerint: belevágni valami hasznosba, soha nem késő!

Az edzést otthon is el lehet kezdeni, kis lépésekben haladva előre.

Alább olyan örökzöld gyakorlatokat sorolunk fel, amelyekről mindenki hallott, ám kimagasló hatásairól kevesebb szó esik.

1. A fekvőtámasz hatásai

A fekvőtámasz az egyik legegyszerűbb testmozgás-típus, mely megmozgatja az izmokat és fokozza a kitarást. Ennek az összetett edzésformának, mely több izomcsoportot is megdolgoztat, az egyik legkimagaslóbb előnye a bicepsz és a hát izmainak hatékony edzése.

A feszes izmok mellett élvezheted a szív- és érrendszered egészségét, a testzsír csökkenését és még a testtartásodban is javulást fogsz tapasztalni.

2. A hasprés hatásai

A hasizom nagy szerepet játszik a testtartásban, hatással van az egyensúlyra, a stabilitásra és a légzési funkciókra egyaránt. A hasprés gyakorlatoknál az erő és a kitartás elengedhetetlen, azonban az eredményért mindenképpen megéri küzdeni.

A hasi gyakorlatoknak köszönhetően: csökkenhet az alsó hátfájás; javul a testtartás, a gerinc egészsége, az egyensúly; erősödik a törzs; csökken a testzsír.

3. A guggolás hatásai

Ez a gyakorlat nem csupán a láb izmaira van jelentős hatással, hanem a vállakra, a hátra és a hasizmokra is – amennyiben megfelelően végezzük a mozgást. A guggolás az egyik leghatékonyabb gyakorlat, legyen szó akár izomépítésről, vagy éppenséggel zsírégetésről.

A gyakorlat által a csontok megerősödnek, és az általános véleménnyel ellentétben: nem káros sem a térdre, sem pedig a hátra.

A guggolás kiváló gyakorlatnak bizonyul abban az esetben is, ha feszes lábak és fenék iránt áhítozunk. Mindemellett pedig javul a testtartásunk, növelhető az atlétikai képességünk (ugráshoz, futáshoz).

A gyakorlatok rendszeres beiktatásával: erősödik az immunrendszer, javul a csontok egészsége, csökkennek az egészségügyi kockázatok (szív- és érrendszeri megbetegedések, cukorbetegség, csontritkulás stb.)

Minden vélemény számít:

Az Európai Rally bajnokság következő versenyének négy szakaszát élőben nézheted a Facebookon!

A ‘The Sleepover’ filmelőzetese a gyerekről szól, akik rájönnek, hogy anyjuk egy simlis